Våre annonsepakker
Våre annonsepakker er et resultat av innsikt i kandidatmarkedet og hvilke kanaler man bør benytte for å treffe den aktuelle kandidaten. Vi har laget tre annonsepakker tilpasset ulike budsjettrammer, og tilbyr i tillegg skreddersøm.
Pakke 1 - Small
Denne annonsepakken passer godt for å gi økt synlighet når stillingen og/eller bedriften er attraktiv og mange av kandidatene er aktive jobbsøkere. Annonsepakken inneholder;
Annonsering i Manpowers flater
Stillingsannonse på manpower.no og deling av annonsen i våre sosiale medier på Facebook og LinkedIn.
Målstyrt annonsering i sosiale medier
Avhengig av kandidaten vi skal nå målstyres bannerannonser via Facebook, Instagram eller LinkedIn.
Finn.no stillingsannonse og FINN Effekt Pluss
Stillingsannonse utarbeides og deles på finn.no, Norges største jobbportal.
Effekt Pluss fra FINN jobb øker sjansen for at flere kandidater får med seg stillingen, selv om de ikke er på FINN - eller aktivt på jobbjakt. Dette fordi stillingen annonseres målrettet på tvers av Schibsteds digitale flater (eksempelvis VG og Aftenposten) hvor kandidaten ferdes. Lær mer om Effekt-produktet fra FINN.no: https://www.finn.no/bedriftskunde/jobb/produktene-vare/effekt-jobb
Sluttrapport
Vi er opptatt av at våre kunder skal få god innsikt om hvordan annonseringen har gått. I etterkant av kampanjen mottar du en sluttrapport med resultater fra de ulike kanalene i annonsepakken.
Pakke 2 - Medium
Vår medium-annonsepakke er egnet for et bredt utvalg stillinger. Her får du en større synlighet i kandidatmålgruppen og treffer flere av de rette kandidatene. Annonsepakken inneholder;
Annonsering i Manpowers flater
Stillingsannonse på manpower.no og deling av annonsen i våre sosiale medier på Facebook og LinkedIn.
Målstyrt annonsering i sosiale medier
Avhengig av kandidaten vi skal nå målstyres bannerannonser via Facebook, Instagram eller LinkedIn. Denne pakken inneholder en større spredning av annonsen i sosiale medier.
Finn.no stillingsannonse og FINN Effekt Pluss
Stillingsannonse utarbeides og deles på finn.no, Norges største jobbportal.
Effekt Pluss fra FINN jobb øker sjansen for at flere kandidater får med seg stillingen, selv om de ikke er på FINN - eller aktivt på jobbjakt. Dette fordi stillingen annonseres målrettet på tvers av Schibsteds digitale flater (eksempelvis VG og Aftenposten) hvor kandidaten ferdes. Lær mer om Effekt-produktet fra FINN.no: https://www.finn.no/bedriftskunde/jobb/produktene-vare/effekt-jobb
LinkedIn stillingsannonse
Stillingsannonsering på LinkedIn via LinkedIn job slot. Annonsen sendes også ut som e-post til relevante kandidater og er synlig i nyhetsfeeden.
Sluttrapport
Vi er opptatt av at våre kunder skal få god innsikt om hvordan annonseringen har gått. I etterkant av kampanjen mottar du en sluttrapport med resultater fra de ulike kanalene i annonsepakken.
Pakke 3 - Large
Annonsepakke Large passer når det er høy konkurranse og vanskelig å tiltrekke seg kandidater. Her får du høy synlighet i relevante flater hvor målgruppen ferdes. Annonsepakken inneholder;
Annonsering i Manpowers flater
Stillingsannonse på manpower.no og deling av annonsen i våre sosiale medier på Facebook og LinkedIn.
Målstyrt annonsering i sosiale medier
Avhengig av kandidaten vi skal nå målstyres bannerannonser via Facebook, Instagram eller LinkedIn. Denne pakken inneholder en større spredning av annonsen i sosiale medier.
Finn.no stillingsannonse og FINN Effekt Premium
Stillingsannonse utarbeides og deles på finn.no, Norges største jobbportal.
Effekt Premium fra FINN jobb øker sjansen for at flere kandidater får med seg stillingen, selv om de ikke er på FINN - eller aktivt på jobbjakt. Dette fordi stillingen annonseres målrettet på tvers av Schibsteds digitale flater (eksempelvis VG og Aftenposten) hvor kandidaten ferdes. Lær mer om Effekt-produktet fra FINN.no https://www.finn.no/bedriftskunde/jobb/produktene-vare/effekt-jobb
LinkedIn stillingsannonse
Stillingsannonsering på LinkedIn via LinkedIn job slot. Annonsen sendes også ut som e-post til relevante kandidater og er synlig i nyhetsfeeden.
Sluttrapport
Vi er opptatt av at våre kunder skal få god innsikt om hvordan annonseringen har gått. I etterkant av kampanjen mottar du en sluttrapport med resultater fra de ulike kanalene i annonsepakken.
Pakke 4 - Skreddersøm
Vi tilbyr også skreddersøm. Skreddersøm passer godt når man skal rekruttere flere personer, har et uavklart budsjett eller ønsker å annonsere i flere medier, f.eks. lokalt eller regionalt. Skreddersøm-pakken inneholder alltid:
Annonsering i Manpowers flater
Stillingsannonse på manpower.no og deling av annonsen i våre sosiale medier på Facebook og LinkedIn.
Målstyrt annonsering i sosiale medier
Avhengig av kandidaten vi skal nå målstyres bannerannonser via Facebook, Instagram eller LinkedIn.
Finn.no stillingsannonse og FINN Effekt Premium
Stillingsannonse utarbeides og deles på finn.no, Norges største jobbportal.
Effekt Premium fra FINN jobb øker sjansen for at flere kandidater får med seg stillingen, selv om de ikke er på FINN - eller aktivt på jobbjakt. Dette fordi stillingen annonseres målrettet på tvers av Schibsteds digitale flater (eksempelvis VG og Aftenposten) hvor kandidaten ferdes. Lær mer om Effekt-produktet fra FINN.no https://www.finn.no/bedriftskunde/jobb/produktene-vare/effekt-jobb
Sluttrapport
Vi er opptatt av at våre kunder skal få god innsikt om hvordan annonseringen har gått. I etterkant av kampanjen mottar du en sluttrapport med resultater fra de ulike kanalene i annonsepakken.
I tillegg kan du legge til flere medier eller gjøre andre tilpasninger etter ønske eller etter rådgivning fra oss basert på kravspesifikasjon og erfaring. Det kan også være at du vil benytte anledning til å markedsføre virksomheten din i utvalgte flater.