Kunderådgiver mot privatmarked, bank, Deltid
- reference-number: 44630
- posted: 19 februar, 2025
- form-of-employment: Vikariat/ engasjement
- industry: Bank, finans og forsikring
- apply-by : 04 mars, 2025
- roma-no-of-positions: 5
- job-type: Deltid
SpareBank 1 SMN-konsernet er Midt-Norges ledende finanskonsern.
Hos Direktebank privat møter du rådgivere som gir individuell og helhetlig rådgivning innen betaling, forsikring, lån og sparing. Innenfor området dagligbank og kundeleveranser har de nå behov for flere deltidsmedarbeidere. Vi ser etter deg som har et øye for detaljer, en passion for kundeservice, og en evne til å løse kunders problemer på en effektiv og god måte. Vårt felles mål er å sikre at alle kundene får den hjelpen og støtten de trenger.
Arbeidsoppgavene innebærer å håndtere inngående telefoner, mail og chat fra kunder, og bistå dem med å dekke deres behov. Du vil jobbe med bankens privatkunder og svare på henvendelser rundt dagligbankprodukter.
Arbeidstiden vil være på hverdager kl. 8-16, 1 dag pr uke. I opplæringsperioden må du forvente å jobbe noen flere dager. Stillingsprosent vil være minst 20% med mulighet for ekstravakter blant annet i ferier. I sommerferien er det ønskelig at du kan jobbe noen uker sammenhengende. Det kan også være vakter på ettermiddag / kveld.
Oppstart i dette vikariatet vil være i midten av mars.
I denne jobben vil du få utfordrende og variert arbeid med mulighet for å håndtere ulike situasjoner og problemløsning. Du vil jobbe i et sosial og inkluderende arbeidsmiljø, og du vil få kompetanseutvikling og tilgang til ny teknologi og verktøy som hjelper det med å utføre jobben din effektivt.
Egenskaper og kvalifikasjoner vi ser etter:
Hos Direktebank privat møter du rådgivere som gir individuell og helhetlig rådgivning innen betaling, forsikring, lån og sparing. Innenfor området dagligbank og kundeleveranser har de nå behov for flere deltidsmedarbeidere. Vi ser etter deg som har et øye for detaljer, en passion for kundeservice, og en evne til å løse kunders problemer på en effektiv og god måte. Vårt felles mål er å sikre at alle kundene får den hjelpen og støtten de trenger.
Arbeidsoppgavene innebærer å håndtere inngående telefoner, mail og chat fra kunder, og bistå dem med å dekke deres behov. Du vil jobbe med bankens privatkunder og svare på henvendelser rundt dagligbankprodukter.
Arbeidstiden vil være på hverdager kl. 8-16, 1 dag pr uke. I opplæringsperioden må du forvente å jobbe noen flere dager. Stillingsprosent vil være minst 20% med mulighet for ekstravakter blant annet i ferier. I sommerferien er det ønskelig at du kan jobbe noen uker sammenhengende. Det kan også være vakter på ettermiddag / kveld.
Oppstart i dette vikariatet vil være i midten av mars.
I denne jobben vil du få utfordrende og variert arbeid med mulighet for å håndtere ulike situasjoner og problemløsning. Du vil jobbe i et sosial og inkluderende arbeidsmiljø, og du vil få kompetanseutvikling og tilgang til ny teknologi og verktøy som hjelper det med å utføre jobben din effektivt.
Egenskaper og kvalifikasjoner vi ser etter:
- Student innen økonomisk/administrative fag, gjerne tidlig i studieløpet
- Gode kommunikasjonsferdigheter, gjerne med erfaring fra kundeservice og salg
- Interesse for digitale løsninger og ny teknologi, og generelt gode IT kunnskaper
Interessert?
Gjør en forskjell i folks liv ved å søke på denne stillingen!
Registrer din cv på manpower.no og søk på stillingen der. Søknader blir behandlet fortløpende.
Gjør en forskjell i folks liv ved å søke på denne stillingen!
Registrer din cv på manpower.no og søk på stillingen der. Søknader blir behandlet fortløpende.
Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder.
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no

picture-slider-title