Lønnsmedarbeider
- Referansenummer: 44866
- Publisert: 04 mars, 2025
- Ansettelsesform: Vikariat/ engasjement
- Bransje: Økonomi og regnskap
- Søknadsfrist : 18 mars, 2025
- Antall stillinger: 1
- Heltid/deltid: Heltid
I Humana omsorg og assistanse kjører vi lønn til over 2500 medarbeidere hver måned. Våre ansatte jobber i ulike turnusordninger med mange forskjellige tillegg og kompensasjoner, noe som gjør lønnskjøringen både variert og spennende. Vi er stolte av å være langt fremme i faget, og vi søker nå en ny medarbeider som kan bidra til å styrke teamet vårt ytterligere.
Arbeidssted: Kristiansand
Arbeidsgiver: Humana omsorg og assistanse
Oppstart: Ønskelig med snarlig oppstart, engasjement ut juli med stor mulighet til forlengelse
Kvalifikasjoner: For å lykkes i denne rollen, bør du ha minimum 2-3 års erfaring med lønnsarbeid. Du bør ha god kjennskap til hele lønnsprosessen, inkludert systemer som Visma GAT, A-meldinger og utbetalinger. Har du i tillegg erfaring med regnskap eller økonomiske prosesser, ser vi det som en stor fordel. Selv om en relevant bachelorgrad er ønskelig, legger vi mer vekt på praktisk erfaring og din evne til å levere resultater.
Personlige egenskaper: Vi ser etter deg som er selvgående og har en sterk gjennomføringsevne. Du bør være strukturert og nøyaktig i arbeidet ditt, samtidig som du evner å holde hodet kaldt når tidsfristene er korte. Lærevillighet og tilpasningsdyktighet er viktig, da vi gir grundig opplæring i våre systemer og rutiner. I tillegg verdsetter vi godt humør og positiv energi, da vi tror på at et godt arbeidsmiljø skapes av folk som trives sammen.
Vi tilbyr: Hos oss blir du en del av et kunnskapsrikt og sammensveiset team på 5 personer som samarbeider tett for å sikre at alle våre medarbeidere får riktig lønn til rett tid. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid slik at du kan tilpasse arbeidshverdagen din.
Har du spørsmål: Ta gjerne kontakt med Rekrutteringsrådgiver Ingunn Irgemo på tlf 90 80 13 82 om du lurer på noe om stillingen eller arbeidsmiljøet.
Arbeidssted: Kristiansand
Arbeidsgiver: Humana omsorg og assistanse
Oppstart: Ønskelig med snarlig oppstart, engasjement ut juli med stor mulighet til forlengelse
Kvalifikasjoner: For å lykkes i denne rollen, bør du ha minimum 2-3 års erfaring med lønnsarbeid. Du bør ha god kjennskap til hele lønnsprosessen, inkludert systemer som Visma GAT, A-meldinger og utbetalinger. Har du i tillegg erfaring med regnskap eller økonomiske prosesser, ser vi det som en stor fordel. Selv om en relevant bachelorgrad er ønskelig, legger vi mer vekt på praktisk erfaring og din evne til å levere resultater.
Personlige egenskaper: Vi ser etter deg som er selvgående og har en sterk gjennomføringsevne. Du bør være strukturert og nøyaktig i arbeidet ditt, samtidig som du evner å holde hodet kaldt når tidsfristene er korte. Lærevillighet og tilpasningsdyktighet er viktig, da vi gir grundig opplæring i våre systemer og rutiner. I tillegg verdsetter vi godt humør og positiv energi, da vi tror på at et godt arbeidsmiljø skapes av folk som trives sammen.
Vi tilbyr: Hos oss blir du en del av et kunnskapsrikt og sammensveiset team på 5 personer som samarbeider tett for å sikre at alle våre medarbeidere får riktig lønn til rett tid. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid slik at du kan tilpasse arbeidshverdagen din.
Har du spørsmål: Ta gjerne kontakt med Rekrutteringsrådgiver Ingunn Irgemo på tlf 90 80 13 82 om du lurer på noe om stillingen eller arbeidsmiljøet.
Humana omsorg og assistanse er en ledende aktør innen helse- og omsorgstjenester. Vi setter menneskene først — både de vi hjelper og de som jobber hos oss. Hos oss får du ikke bare en jobb, men en mulighet til å bli en del av et engasjert fellesskap der glede, ansvar og utvikling står i sentrum

INNHOLD TILKNYTTET DENNE STILLINGEN