Mobilitetsplanlegger
- Referansenummer: 43825
- Publisert: 19 desember, 2024
- Ansettelsesform: Fast
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Søknadsfrist : 20 januar, 2025
- Antall stillinger: 1
- Heltid/deltid: Heltid
AKT er i en spennende utviklingsfase hvor vi har fått i oppdrag fra våre eiere å bli en helhetlig mobilitetsaktør med kunden i sentrum. Som mobilitetsplanlegger i AKT vil du få muligheten til å bidra til å utvikle og forbedre mobilitetstilbudet i Agder. Vi arbeider med en bred portefølje av bærekraftige mobilitetsløsninger, inkludert buss, drosje, arbeidsreiser, båt, sykkel og sparkesykler.
Hovedoppgaver:
Du vil være med på å tilrettelegge for flere grønne reiser i Agder, samtidig som du sikrer høy kvalitet på tilbudene vi leverer.
Hvem ser vi etter?
Kompetanse og erfaring:
Personlige egenskaper:
Hva kan vi tilby?
Søk nå for å bidra til utviklingen av grønn mobilitet i Agder!
Kontaktperson i AKT:
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med produksjonssjef i AKT:
Njål Are Møller, E-post: [email protected] Telefon: 928 10 986
Rekrutteringsrådgiver i Manpower:
Ingunn Irgemo, epost: [email protected] telefon 908 01 382
I henhold til offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om det er bedt om unntak fra søkerlister.
Hovedoppgaver:
- Sikre kvalitet i kundeopplevelsen gjennom oppfølging av buss- og drosjeoperatører.
- Planlegge og utvikle bærekraftige mobilitetstilbud i regionen.
- Delta i og lede prosjekter innen seksjonen Produksjon.
Du vil være med på å tilrettelegge for flere grønne reiser i Agder, samtidig som du sikrer høy kvalitet på tilbudene vi leverer.
Hvem ser vi etter?
Kompetanse og erfaring:
- Utdanning innen logistikk/økonomi, ingeniørfag, samfunnsplanlegging, IT/digitalisering eller andre relevante felt. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
- Interesse for grønn mobilitet og hvordan dette kan bidra til utvikling i Agder.
- Engasjement for kontinuerlig forbedring og innovasjon.
- Evne til å håndtere detaljerte oppgaver samtidig som du har oversikt over helheten.
- God generell IT-kompetanse.
- Flytende norsk, både muntlig og skriftlig.
Personlige egenskaper:
- Nysgjerrig og samarbeidsorientert.
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig.
- Initiativrik og selvstendig.
- Løsningsorientert med en kundeorientert tilnærming.
- Strukturert og metodisk i arbeidet.
Hva kan vi tilby?
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Innsikt i samspillet mellom offentlig, privat og politisk sektor.
- Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med dyktige kolleger.
- Muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Fleksibel arbeidstid.
- Arbeidssted i Kristiansand sentrum.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Konkurransedyktig lønn etter avtale.
Søk nå for å bidra til utviklingen av grønn mobilitet i Agder!
Kontaktperson i AKT:
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med produksjonssjef i AKT:
Njål Are Møller, E-post: [email protected] Telefon: 928 10 986
Rekrutteringsrådgiver i Manpower:
Ingunn Irgemo, epost: [email protected] telefon 908 01 382
I henhold til offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om det er bedt om unntak fra søkerlister.
Agder kollektivtrafikk AS (AKT) er den sentrale aktøren i Agders mobilitetsnettverk. Vi tilbyr nesten 80.000 reiser hver dag og har en årlig omsetning på 1 milliard kroner. Vårt formål er å tilby innbyggerne i Agder et velfungerende mobilitetstilbud med tilhørende informasjonstjenester. Vi spiller en viktig rolle i det grønne skiftet, og vår dedikerte stab jobber kontinuerlig for bærekraftig mobilitet. AKT er eid av Agder fylkeskommune og Kristiansand kommune, og vi har omtrent 40 ansatte. For mer informasjon, besøk oss på www.akt.no.
INNHOLD TILKNYTTET DENNE STILLINGEN